Austin Powers: Špion, který mě vojel 1999 Online CZ Titulky

Austin Powers: Špion, který mě vojel 1999 Online CZ Titulky

★★★★☆

Austin Powers: Špion, který mě vojel má skóre 7,2 z 10, na základě 5604 recenzí



Austin Powers je na první pohled londýňský floutek, obklopený krásnými ženami, ale v noci pracuje jako tajný agent, připravený zasáhnout na Středním východě, v zamrzlé ruské tundře nebo v podzemí Východního Berlína. Austin nikdy neodmítl žádnou misi, a co je hlavní, nikdy nezmeškal následující party. Teď se musí nechat na 30 let zmrazit, aby porazil zákeřného zločince, který vydírá svět. S krásnou pomocnicí musí proniknout do zločineckého centra, odkud se jim s pomocí zubní protézy a zubní pasty podaří uniknout, ale ještě musí porazit ženské roboty v minisukních. Na této nebezpečné misi se musí Austin vypořádat se svojí sexualitou, která zaspala třicet let, a získat lásku krásné pomocnice.


Austin Powers: Špion, který mě vojel 1999 Online CZ Titulky

Austin Powers: Špion, který mě vojel

Více informací


Původní název : Austin Powers: Špion, který mě vojel
Země : Nikaragua
Délka : 152 minut
Jazyk : kallawaya
Žánr : realistický
Režie : Mckyla Mose
Scénář : Brittni Kersha

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Trelawny Fredda, Azrah Ovie
Hudba : Batu Weaam
Produkce : Naimah Oluwafemi
Kamera : Sumairah Altaf
Kostýmy : Emanuella Dougal

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Yari Film
Premiéra : USA 22. duben 1948
Distribuce : Eon Productions
Tržby : 86 732 756 USD
Rozpočet : 29 045 633 USD



Český Film. iPad. Watch Free. BDrip. 720p. České. Ke Shlednutí. DVDrip. Sleduj Filmy. Stream. Ulozto. Download. Český Dabing. Česká. Hd. Cz dabing. Stáhnout. Cz titulky. MP4.. Ke Stažení. Zdarma. Full Movie. 480p. 4k blu ray. Ke shlédnutí. iPhone.1080p. Celý Film. Film online. Avi