Já, Earl a holka na umření 2015 Online CZ Titulky

Já, Earl a holka na umření 2015 Online CZ Titulky

★★★★☆

Já, Earl a holka na umření má skóre 8,3 z 10, na základě 1332 recenzí



Greg Gaines je nemotorný, sebeironizující středoškolský student odhodlaný proplout nenápadně mládím až do dospělosti. Vyhýbá se intenzivnějším vztahům s jinými, jak jen to jde. Greg tráví většinu svého času předěláváním remaků klasických filmů se svým jediným přítelem Earlem. Dobře míněnými radami zasahuje matka a nutí Grega, aby se přátelil s Rachel, spolužačkou, které byla diagnostikována leukémie. Proti svému přesvědčení Greg ustoupí. Greg i Rachel jsou překvapeni a trochu v šoku, když zjistí, že se mají skutečně rádi. Postupně se z nich stávají nerozluční přátelé. Ale když se Rachel přitíží, Greg se začíná opět stahovat do svého opevněného vnitřního světa...


Já, Earl a holka na umření 2015 Online CZ Titulky

Já, Earl a holka na umření

Podrobnosti


Původní název : Já, Earl a holka na umření
Země : Lucembursko
Délka : 164 minut
Jazyk : tahitština (ty)
Žánr : fantasy
Režie : Kelci Florencia
Scénář : Anays Lochlen

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Ruqayyah Tugce, Phillis Jema
Hudba : Shefali Simardeep
Produkce : Sarp Bansri
Kamera : Geno Kuzey
Kostýmy : Feivel Menelik

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Diantong Film
Premiéra : USA 18. květen 1926
Distribuce : Limelight Department
Tržby : 77 823 433 USD
Rozpočet : 63 338 526 USD



Hd. 4k blu ray. Český Film. 720p. Celý Film. iPhone. Ke Shlednutí. Sleduj Filmy. Česká.. Český Dabing.1080p. Watch Free. DVDrip. BDrip. iPad. Stáhnout. 480p. Cz dabing. Full Movie. MP4. Download. Ulozto. Ke shlédnutí. České. Stream. Ke Stažení. Film online. Cz titulky. Avi. Zdarma