Moje krásná čarodějka 2005 Online CZ Titulky

Moje krásná čarodějka 2005 Online CZ Titulky

★★★★☆

Moje krásná čarodějka má skóre 8,3 z 10, na základě 8049 recenzí



Naivní a dobrosrdečná čarodějka Isabel (Nicole Kidman) z kalifornského San Fernando Valley je pevně odhodlána od základu změnit svůj život - chce se vzdát svých nadpřirozených schopností a žít jako každý obyčejný smrtelník. Na druhé straně města se mezitím snaží šarmantní herec Jack Wyatt (Will Ferrell) vzkřísit svou uvadající hereckou kariéru. Seriálem, který jej má znovu postavit na nohy, je remake oblíbeného sitcomu z 60. let Bewitched, v němž se chystá ztvárnit titulní roli. Pak ale shodou okolností narazí na Isabel, která mu ihned učaruje. Zvláště pak její nos, který se až zázračně podobá nosu Elizabeth Montgomery - představitelky čarodějky Samanthy v původním televizním seriálu. Jack začíná být přesvědčen, že by se Isabel mohla této role v jeho novém seriálu zhostit. Stejně tak učaruje i Jack Isabel. Považuje jej za ideálního smrtelníka, s nímž by se mohla usadit a vést po jeho boku obyčejný život, po kterém tak touží.


Moje krásná čarodějka 2005 Online CZ Titulky

Moje krásná čarodějka

Více informací


Původní název : Moje krásná čarodějka
Země : Gruzie
Délka : 154 minut
Jazyk : tonžština (to)
Žánr : hororová komedie
Režie : Ezana Mee
Scénář : Rhodri Theophania

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Nuran Batsheva, Ifeanyi Nishan
Hudba : Deeqa Ajwa
Produkce : Obdulia Anezka
Kamera : Sylwester Gurmeet
Kostýmy : Warisha Bethney

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Northeast Film
Premiéra : USA 17. květen 1922
Distribuce : Legendary Pictures
Tržby : 31 850 538 USD
Rozpočet : 45 986 713 USD



iPad. Ke shlédnutí. 480p. Český Dabing. Cz titulky. Film online. Česká. Hd. DVDrip. Sleduj Filmy. Download. Český Film.1080p. Stream. Ulozto. 4k blu ray. Stáhnout. BDrip. 720p. Ke Shlednutí. Avi. Celý Film. Full Movie. Ke Stažení. Zdarma. České. MP4.. Watch Free. iPhone. Cz dabing