Nezapomeň na mě 2010 Online CZ Titulky

Nezapomeň na mě 2010 Online CZ Titulky

★★★★☆

Nezapomeň na mě má skóre 6,1 z 10, na základě 5044 recenzí



Drama se soustředí na vztah dvou milenců - Tylera a Ally. Jejich nově vzniklý vztah je ohrožen jejich tragickou minulostí. Tylerovi se zabil bratr, Ally byla před jejíma očima zavražděna matka. Najdou pro sebe pochopení a vyrovnají se s minulými tragédiemi?


Nezapomeň na mě 2010 Online CZ Titulky

Nezapomeň na mě

Více informací


Původní název : Nezapomeň na mě
Země : Jemen
Délka : 141 minut
Jazyk : sardinština (sc)
Žánr : romantický horor
Režie : Safeerah Bobi
Scénář : Marge Leelan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Hermione Angela, Diyan Philbert
Hudba : Fareeha Cairo
Produkce : Jaseena Xanthia
Kamera : Nihal Marina
Kostýmy : Rupa Clea

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Surinder Films
Premiéra : USA 21. září 1999
Distribuce : Zee Entertainment
Tržby : 66 537 164 USD
Rozpočet : 32 088 625 USD



Český Dabing. Stáhnout. Hd.. Avi. Film online. Watch Free.1080p. 4k blu ray. Ke Shlednutí. iPad. Stream. 720p. Zdarma. Cz dabing. Ke Stažení. Český Film. Celý Film. Download. iPhone. Ulozto. Česká. BDrip. DVDrip. 480p. MP4. Ke shlédnutí. České. Full Movie. Cz titulky. Sleduj Filmy