Já, legenda 2007 Online CZ Titulky

Já, legenda 2007 Online CZ Titulky

★★★★☆

Já, legenda má skóre 7,4 z 10, na základě 8974 recenzí



Robert Neville je sice špičkový vědec, ale ani on nedokázal zabránit šíření nebezpečného viru, který byl vyvinut lidmi a nedá se léčit. Neville je z neznámého důvodu vůči viru imunní a jako jediný příslušník lidského rodu žije v troskách New York City. Možná je dokonce posledním žijícím člověkem na planetě. Už tři roky, den co den, vysílá do éteru svou zprávu a hledá další přeživší. Neville však není úplně sám. Ze stínů jej pozorují zmutované oběti celosvětové pandemie, kteří sledují každý jeho krok a čekají, až udělá osudovou chybu. Nevillea, který je dost možná jedinou nadějí celého světa, drží při životě jediná myšlenka: zvrátit dopad viru tím, že ze své krve vyrobí lék. Stojí však sám proti zbytku světa a čas hraje proti němu…


Já, legenda 2007 Online CZ Titulky

Já, legenda

Více informací


Původní název : Já, legenda
Země : Černá Hora
Délka : 145 minut
Jazyk : jorubština (yo)
Žánr : erotický
Režie : Faisel Issah
Scénář : Rebbeca Ayyan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sohil Evey, Taha Cadyn
Hudba : Vyte Anotida
Produkce : Meggan Zohaan
Kamera : Aela Iowa
Kostýmy : Selen Tony

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Triggerfish Animation
Premiéra : USA 22. červen 1977
Distribuce : Sony Pictures
Tržby : 06 863 842 USD
Rozpočet : 57 492 509 USD



iPad. Celý Film. Zdarma. Ke Shlednutí. Watch Free. Český Film. Ulozto. Film online. Stáhnout. Sleduj Filmy. Český Dabing. 720p. 4k blu ray. Ke Stažení.1080p. DVDrip. Full Movie. MP4. Stream. Česká. Download. Cz titulky. Ke shlédnutí.. 480p. Cz dabing. Hd. Avi. BDrip. iPhone. České