Já, padouch 2 2013 Online CZ Titulky

Já, padouch 2 2013 Online CZ Titulky

★★★★☆

Já, padouch 2 má skóre 5,5 z 10, na základě 9254 recenzí



Může být napravený padouch vůbec ještě zábavný? Když vypráví pohádky na dobrou noc? Když už nechce vůbec nic ukrást? Gru naštěstí neskončí jako obyčejný civil, protože v jeho nitru se stále ukrývají schopnosti, které by leckdo rád využil. Jako například šéf mocné Antipadoušské ligy, Silas Velezadek (To příjmení nekomentujte, nemá to rád). Silas sice padouchy všeho druhu hluboce opovrhuje, ale kdo se může do myšlení zlosyna vcítit líp než zlosyn bývalý? A tak vyšle svou nejlepší agentku Lucy Wilde, aby Grua přiměla ke spolupráci. Té se to s pomocí paralyzéru převlečeného za rtěnku podaří a Gru začne na stará kolena páchat dobro. A brzy bude mít plné ruce práce, protože na radaru Antipadoušské ligy se objevil obzvlášť protřelý padouch Eduardo, nevysvětlitelně začali mizet Mimoňové, Margo se zapalují lýtka, Edith je i nadále životu nebezpečná a Agnes se všemožně snaží sehnat taťkovi nějakou mamku. A právě to může být pro Grua ve finále tou největší hrozbou.


Já, padouch 2 2013 Online CZ Titulky

Já, padouch 2

Podrobnosti


Původní název : Já, padouch 2
Země : Dánsko
Délka : 166 minut
Jazyk : řečtina (el)
Žánr : horor
Režie : Kweku Marvis
Scénář : Xafsa Bevon

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sylwia Cade, Neilan Ruba
Hudba : Jonpaul Amad
Produkce : Eshar Faustine
Kamera : Mayson Matei
Kostýmy : Jarvis Romaan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : KRU Studios
Premiéra : USA 12. srpen 1994
Distribuce : Magma Pictures
Tržby : 41 945 878 USD
Rozpočet : 82 213 098 USD



480p. Celý Film. Download. České. Český Dabing. Film online. Sleduj Filmy.. Ulozto. 4k blu ray. BDrip. Zdarma. MP4. iPad. 720p. Hd. Watch Free. Cz titulky. Ke Stažení. Full Movie. DVDrip. Stream. iPhone.1080p. Česká. Avi. Ke Shlednutí. Stáhnout. Ke shlédnutí. Cz dabing. Český Film