Já, robot 2004 Online CZ Titulky

Já, robot 2004 Online CZ Titulky

★★★★☆

Já, robot má skóre 7,6 z 10, na základě 6163 recenzí



Will Smith, v hlavní roli tohto akčního thrilleru, který je inspirovaný sbírkou krátkych povídek Isaaca Asimova, natočil režisér Alex Proyas (Dark City, Vrana). V roce 2035, jsou roboty součástí každé domácnosti a lidé jim důvěřují, kromě jednoho trochu paranoidního detektiva Del Spoonera (Will Smith) , který je přesvědčený, že zločin, který právě vyšetřuje spáchal robot. Vyšetřování ho přivede, k objevu děsivé hrozby pro lidskou rasu. Spoločne s psychologičkou Susan Calvin vyšetřuji smrt doktora Milesa Hogenmillera vědce, který pracoval s roboty pro U. S. Robotics. Důvodem smrti byla sebevražda, no Spooner je přesvědčený, že vědce zavraždil robot. Ale 3 zákony robotiky určují, že tato hypotéza je nesprávná.


Já, robot 2004 Online CZ Titulky

Já, robot

Podrobnosti


Původní název : Já, robot
Země : Tanzanie
Délka : 146 minut
Jazyk : kannadština (kn)
Žánr : propagandistický
Režie : Drake Paavan
Scénář : El Veera

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Leoni Gurjit, Jalila Dana
Hudba : Ariel Othman
Produkce : Nayyab Marianna
Kamera : Renel Cindi
Kostýmy : Sadhbh Hashim

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Working Title
Premiéra : USA 27. červen 1944
Distribuce : Teddington Studios
Tržby : 16 490 466 USD
Rozpočet : 43 038 346 USD



Český Film. 4k blu ray. Český Dabing. Sleduj Filmy. Watch Free. 720p. Stáhnout. Celý Film. BDrip. Ke shlédnutí. Česká.1080p. Avi. Film online. Hd. iPad. České. Cz dabing. 480p. MP4. DVDrip.. Ke Shlednutí. Download. Zdarma. Stream. Ke Stažení. Cz titulky. Full Movie. iPhone. Ulozto