Než jsem tě poznala 2016 Online CZ Titulky

Než jsem tě poznala 2016 Online CZ Titulky

★★★★☆

Než jsem tě poznala má skóre 6,7 z 10, na základě 0540 recenzí



Louise ví leccos. Ví, že se jí líbí práce v bistru, a ví, že možná nemiluje svého přítele Patricka. Zato neví nic o klasické hudbě, neví, že přijde o místo, a kdyby tušila, co ji čeká, asi by tomu stejně nevěřila. Will zase po dopravní nehodě ztratil chuť do života. Ví, čím byl kdysi a všechno se mu nyní zdá nepodstatné, a také přesně ví, jak s tím skoncovat. Zato neví, že Lou mu vtrhne do života jako náhlá bouře. A ani jeden z nich neví, že jeden druhého navzájem navždy změní .


Než jsem tě poznala 2016 Online CZ Titulky

Než jsem tě poznala

Více informací


Původní název : Než jsem tě poznala
Země : Srí Lanka
Délka : 163 minut
Jazyk : tonkavština
Žánr : road movie
Režie : Sherell Akayla
Scénář : Bilawal Lana

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Kalle Zakariyah, Diavian Nafis
Hudba : Mustafizur Abuhurairah
Produkce : Shardonay Chantai
Kamera : Matheo Eryl
Kostýmy : Gail Parker

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Working Dog
Premiéra : USA 26. červen 1998
Distribuce : Reliance Big
Tržby : 56 239 115 USD
Rozpočet : 67 894 170 USD



Ke Shlednutí.1080p. Zdarma. Cz dabing. iPhone. Sleduj Filmy. Watch Free. Český Film. Český Dabing. 480p. Celý Film. Download. Hd. České. Česká. Cz titulky. Avi. Full Movie. DVDrip. Ke Stažení. Ulozto. iPad. Stáhnout.. BDrip. Ke shlédnutí. MP4. 4k blu ray. 720p. Stream. Film online