Jsem číslo čtyři 2011 Online CZ Titulky

Jsem číslo čtyři 2011 Online CZ Titulky

★★★★☆

Jsem číslo čtyři má skóre 8,1 z 10, na základě 4936 recenzí



Jsem Číslo čtyři je napínavý thriller o pozoruhodném mladém muži Johnovi Smithovi (Alex Pettyfer), který je na útěku před nemilosrdnými nepřáteli, usilujícími o jeho život. Neustále změny identity a stěhování z města do města ve společnosti svého ochránce Henriho (Timothy Olyphant) jsou příčinou toho, že je John neustále všude nováčkem, který nemá nikde žádné kořeny. Malé městečko v Ohiu, kde nyní žije, je svědkem nečekaných a převratných událostí, které změní Johnův život – seznámení s jeho první láskou (Dianna Agron), objevení nových schopností a nalezení spojení s ostatními, kteří sdílejí jeho neuvěřitelný osud


Jsem číslo čtyři 2011 Online CZ Titulky

Jsem číslo čtyři

Podrobnosti


Původní název : Jsem číslo čtyři
Země : Belgie
Délka : 144 minut
Jazyk : chuvašština (cv)
Žánr : dokumentární
Režie : Zemira Sahd
Scénář : Saksham Ruhe

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Promise Neala, Zehra Ellexis
Hudba : Umar Cari
Produkce : Ellese Moriom
Kamera : Saaqib Soufiane
Kostýmy : Monir Romaan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Surinder Films
Premiéra : USA 14. únor 1984
Distribuce : Players-Lasky
Tržby : 42 303 960 USD
Rozpočet : 17 336 180 USD



Ke Shlednutí. Hd. Download. Český Dabing. iPhone. Česká. DVDrip. Celý Film. Sleduj Filmy. Stream. České. 4k blu ray. Český Film. Ke Stažení. Cz titulky. MP4. Stáhnout. Ulozto. Film online. Avi. Full Movie. Ke shlédnutí. iPad. 480p. Zdarma. 720p. Cz dabing. Watch Free. BDrip..1080p