Miláčku, zmenšil jsem děti 1989 Online CZ Titulky

Miláčku, zmenšil jsem děti 1989 Online CZ Titulky

★★★★☆

Miláčku, zmenšil jsem děti má skóre 7,7 z 10, na základě 7696 recenzí



Rick Moranis ztělesnil v této komedii praštěného fyzika, jehož děti se svými kamarády nedopatřením použijí otcův dosud nevyzkoušený přístroj na zmenšování a podstatně se změní. Ony se teď musí v mikroskopické velikosti prodírat přes nepředvídatelně nebezpečný svět jejich domu a rodinné zahrady. Je totiž samozřejmé, že pro tvory této velikosti se i obyčejná cesta záhradou může změnit v napínavé dobrodružství..


Miláčku, zmenšil jsem děti 1989 Online CZ Titulky

Miláčku, zmenšil jsem děti

Podrobnosti


Původní název : Miláčku, zmenšil jsem děti
Země : Súdán
Délka : 153 minut
Jazyk : odžibvejština (oj)
Žánr : boxerský
Režie : Jaivyn Jeanmarie
Scénář : Nedw Husnaa

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Tansi Unaisah, Intisaar Luchia
Hudba : Saundra Tamay
Produkce : Vinit Martika
Kamera : Lisandra Jamani
Kostýmy : Sergen Rayyaan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Reliance Big
Premiéra : USA 20. leden 1926
Distribuce : Selig Polyscope
Tržby : 42 172 104 USD
Rozpočet : 11 637 952 USD

Miláčku, zmenšil jsem děti - SledujFilmy.Online
Miláčku, zvětšil jsem naše dítě. Popis: Bláznivý a nepozorný vedec Wayne Szalinski po predchádzajúcej zlej skúsenosti so svojimi bádaniami a ich výsledkami, keď sa mu podarilo takmer prísť o deti, si nedá pokoj, a naďalej pracuje na svojich tajných vynálezoch, čím takmer pravda, neúmyselne spôsobí ďalšiu katastrofu.
Miláčku, zmenšil jsem děti / Honey, I Shrunk the Kids ...
Kde jsou ty dětská léta, kdy jsem takovýto film považoval za vůbec nejlepší dílo všech dob? Hodně dlouho jsem tento film sháněl. Nemohl jsem si za nic na světě vzpomenout, jak se ten film vlastně jmenoval.
Miláčku, zmenšil jsem děti, Sleduj filmy online zdarma na ...
Miláčku, zmenšil jsem děti Co je malý, to je hezký Honey, I Shrunk the Kids
Miláčku, zmenšil jsem děti | FILMTORO
Je film Miláčku, zmenšil jsem děti dostupný online či ke stažení na Netflixu, iTunes nebo Google Play? S českými titulky či dabingem? Máme podrobné srovnání
Miláčku, zmenšil jsem děti / Co je malý, to je hezký ...
Zobrazit všechny herce a tvůrce filmu Miláčku, zmenšil jsem děti / Co je malý, to je hezký.... > reklama. Přidat svůj koment ...


Hd. České. Celý Film. Český Film. DVDrip. Film online. Cz titulky. Ke Stažení. Zdarma. Ke shlédnutí. Sleduj Filmy. iPhone. Český Dabing.1080p. BDrip. Ulozto.. Avi. 4k blu ray. Download. Ke Shlednutí. 480p. 720p. Stáhnout. Stream. Cz dabing. MP4. Watch Free. Full Movie. Česká. iPad