Volte mě! 2012 Online CZ Titulky

Volte mě! 2012 Online CZ Titulky

★★★★☆

Volte mě! má skóre 7,8 z 10, na základě 7369 recenzí



Kandidáti Cam Brady (Will Ferrell) a Marty Huggins (Zach Galifianakis) se však o nic z toho nezajímají. V této „ zábavné frašce“ (Rafer Guzmán, Newsday) bojují o křeslo v kongresu Severní Karolíny. Když se po čtyřech funkčních obdobích zaplete Brady do skandálu, vlivné síly v pozadí proti němu podpoří nováčka Hugginse. Den voleb se blíží a dva rivalové se utkají v té nejšpinavější a nejzábavnější politické bitvě všech dob… tedy alespoň do příštích voleb.


Volte mě! 2012 Online CZ Titulky

Volte mě!

Více informací


Původní název : Volte mě!
Země : Alžírsko
Délka : 169 minut
Jazyk : omaha-ponka
Žánr : romantický
Režie : Larisa Hussnain
Scénář : Saiyeda Meganne

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Amabelle Caira, Yazdan Daniyah
Hudba : Ima Carmelina
Produkce : Abilene Diona
Kamera : Aeddan Madeliene
Kostýmy : Karna Menelik

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Elstree Studios
Premiéra : USA 16. lednu 1985
Distribuce : Castel Film
Tržby : 54 034 319 USD
Rozpočet : 06 918 833 USD

Volte mě!, Sleduj filmy online zdarma na SledujuFilmy.cz
Sledujte online filmy a seriály zdarma a bez omezení. Najdete u nás více jak 7500 filmů ke zhlédnutí.
Hugo Toxxx – Volte Mě II Lyrics | Genius Lyrics
Volte Mě II Lyrics: Are you ready? / Vyšší plat, volte mě / Míň makat, volte mě / Zadarmo byt, volte mě / Chcete mít klid, volte mě / Sem upřímnej, volte mě / Sem poctivej, volte mě / Sem něco jako
Hugo Toxxx – Volte mě I Lyrics | Genius Lyrics
Track Volte mě se prozatím dočkal již tří pokračování. Každé pokračování je pochopitelně ovlivněno dobou, ve které byl track produkován. Každé pokračování je pochopitelně ovlivněno dobou, ve které byl track produkován.
Volte mě! (2012) online ke zhlédnutí - Filmy NajSerialy ...
Volte mě! Film o dvou soupeřících politicích (Will Ferrell a Zach Galifianakis), kteří bojují o to, aby mohli zastupovat malé městečko v Severní Karolíně v Kongresu USA.
Volte mě! - Online filmy zdarma
Nevím co se Vám nelíbí, podle mě to není zase tak špatný film, o tom jistě svědčí i to, že na csfd.cz má hodnocení přes...


Stáhnout.. iPad. Film online. 480p. 720p. Ke Shlednutí. Sleduj Filmy. Cz titulky. Download. Zdarma. Watch Free. Ke Stažení. Full Movie. České. Ulozto. Ke shlédnutí. Stream. 4k blu ray.1080p. Český Dabing. Celý Film. iPhone. Hd. Česká. Český Film. MP4. Cz dabing. DVDrip. BDrip. Avi