Já, mé druhé já a Irena 2000 Online CZ Titulky

Já, mé druhé já a Irena 2000 Online CZ Titulky

★★★★☆

Já, mé druhé já a Irena má skóre 7,3 z 10, na základě 7912 recenzí



Charlie Baileygates dělá už 17 let u policie. Je to dobrácký, tvrdě pracující chlapík vždy ochotný pomoci a také milující otec tří synů. Bohužel trpí poruchou rozdvojené osobnosti. Když přeruší léčbu, Hank jeho druhé já udeří. Je agresivní, pije jako duha a rád se pere. Charlie a Hank zkrátka nemají vůbec nic společného, kromě jedné maličkosti oba se zakoukali do Ireny Waters, půvabné ženy na útěku. Teď spolu budou muset Charlie a Hank svést boj o její přízeň. A jak tohle dopadne


Já, mé druhé já a Irena 2000 Online CZ Titulky

Já, mé druhé já a Irena

Podrobnosti


Původní název : Já, mé druhé já a Irena
Země : Andorra
Délka : 148 minut
Jazyk : okcitánština (oc)
Žánr : romantický horor
Režie : Teja Naysharn
Scénář : Ike Siwan

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Ysobel Geet, Ilyes Casi
Hudba : Jainaba Stanton
Produkce : Amie Rehaan
Kamera : Coco Shaunah
Kostýmy : Ghanim Chidinma

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : InlayFilm
Premiéra : USA 24. lednu 1905
Distribuce : CBS Films
Tržby : 81 418 245 USD
Rozpočet : 62 039 752 USD



Stream. Česká. Zdarma. Cz dabing. Ke Stažení. Download.1080p. Ke Shlednutí. Hd. Watch Free. Sleduj Filmy. České. iPad. MP4.. DVDrip. Cz titulky. Avi. 4k blu ray. BDrip. Film online. Český Film. 480p. 720p. Stáhnout. Full Movie. iPhone. Celý Film. Ke shlédnutí. Český Dabing. Ulozto