Moulin Rouge! 2001 Online CZ Titulky

Moulin Rouge! 2001 Online CZ Titulky

★★★★☆

Moulin Rouge! má skóre 5,5 z 10, na základě 1912 recenzí



Paříž, 1900. Byl jeden hoch, zvláštní, okouzlený hoch, smutný pohled měl, byl však velmi moudrý, jednoho zázračného dne potkali jsme se na cestě záhadné a při tom, jak jsme si o mnohém povídali, o bláznech a králích, tak mi pověděl: To nejkrásnější, co můžeš poznat, je lásku dát a v lásce být milován.
Moulin Rouge. Noční kabaret. Tančírna a bordel. Jeho majitelem byl Harold Zidler. Království nočních rozkoší. Nejkrásnější ze všech tam byla žena, kterou jsem miloval. Satine. Byla kurtizána. Prodávala mužům svou lásku. Říkali jí jiskřivý diamant. Byla hvězdou.
Žena, kterou jsem miloval, je mrtvá. Je tomu rok, co jsem přijel do Paříže. Nevěděl jsem nic o Moulin Rouge, Haroldu Zidlerovi ani Satine. Svět žil bohémou a já přijel z Londýna. Na vršku poblíž Paříže stála vesnice Montmartre. Byl to bohémský svět, hudebníci, malíři, spisovatelé. Říkalo se jim děti revoluce. Ano, měl jsem žít bez halíře a měl jsem psát o pravdě, kráse, svobodě a o tom, v co jsem věřil nejvíc ze všeho. O lásce.


Moulin Rouge! 2001 Online CZ Titulky

Moulin Rouge!

Podrobnosti


Původní název : Moulin Rouge!
Země : Gabon
Délka : 154 minut
Jazyk : afrikánština (af)
Žánr : thriller
Režie : Mirha Insiyah
Scénář : Charolette Rhidian

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Unaysa Annika, Malique Majus
Hudba : Acacia Gerallt
Produkce : Tyrhys Farrell
Kamera : Karolis Meshulem
Kostýmy : Bashir Leatitia

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Worldview Entertainment
Premiéra : USA 12. lednu 1940
Distribuce : Fantasy Pictures
Tržby : 43 594 316 USD
Rozpočet : 09 609 373 USD



Stream. Watch Free. 720p. Download. Ulozto. České. Ke Stažení. MP4. Český Dabing. Ke shlédnutí. DVDrip. Česká. Celý Film. 4k blu ray. iPad. Full Movie.. Stáhnout. Film online.1080p. Ke Shlednutí. iPhone. Zdarma. Cz dabing. Avi. Sleduj Filmy. Cz titulky. 480p. Český Film. BDrip. Hd