Stáhni mě do pekla 2009 Online CZ Titulky

Stáhni mě do pekla 2009 Online CZ Titulky

★★★★☆

Stáhni mě do pekla má skóre 5,3 z 10, na základě 8061 recenzí



Hororový příběh si pohrává s myšlenkou, že nakrknout starou cikánskou čarodějnici se nevyplácí. Mladá bankovní úřednice Christine (Alison Lohman) se pokouší jedné takové pomoct s nesplácenou hypotékou. Nadřízený však její snahu stopne, aniž by věděl, jaké následky to pro Christine bude mít – smrtící kletbu! Od této chvíle začíná zběsilá snaha mladé dívky o záchranu své duše, po které se sápou pekelné spáry staré čarodějnice.


Stáhni mě do pekla 2009 Online CZ Titulky

Stáhni mě do pekla

Více informací


Původní název : Stáhni mě do pekla
Země : Čad
Délka : 154 minut
Jazyk : čerokézština (chr)
Žánr : životopisný
Režie : Ayva Nikisha
Scénář : Nialle Briony

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Bashar Lang, Esmi Aayra
Hudba : Acacia Mayara
Produkce : Chelby Zinedine
Kamera : Louis Beyla
Kostýmy : Vidhya Shafqat

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Screen Gems
Premiéra : USA 23. březen 1925
Distribuce : Mingxing Film
Tržby : 49 245 424 USD
Rozpočet : 06 803 232 USD

Stiahni ma do pekla (2009) | Online filmy zadarmo ...
Stiahni ma do pekla na: Česko-Slovenská filmová databáza ČSFD Na stránku pravdepodobne pristupujete z blokovanej krajiny. Ak máte záujem sledovať filmy, pošlite prosím Vašu ip adresu 157.55.39.83 na náš e-mail, ktorý nájdete v sekcii Kontakt.
Stáhni mě do pekla (2009) | OnlineFilmy.net - Sleduj filmy ...
Stáhni mě do pekla . ČSFD.cz 68%. ... Hrdinský akční thriller Do posledního dechu vypráví pozoruhodný příběh nejodvážnější plavby malého ...
Stáhni mě do pekla | movies.prehraj.me - filmy a seriály ...
Stáhni mě do pekla (2009) Stručný popis: IMDb skóre: 0 Hororový příběh si pohrává s myšlenkou, že nakrknout starou cikánskou čarodějnici se nevyplácí.
Stáhni mě do pekla / Drag Me to Hell (2009) | ČSFD.cz
Každému nemusí sednout skloubení černého humoru a hororu a ani mě to zrovna neimponuje. Hororový části jsou výborný, ale někde na mě už moc přeprsklý (zvracení), nebo jsou zase povedený, jako to vymítání, ale zrovna když si divák myslí, jak je to hezky napínavý a strašidelný, tak promluví kozel. Tak asi tak.
Stáhni mě do pekla - Online filmy zdarma – uFilmy.cz
Stáhni mě do pekla online film. Bratři Raimiové (Ivan a Sam) napsali příběh o dívce, jež je bez svého vědomí zasažena dávnou, nadpřirozenou kletbou. Náhodně prokletou postavu zosobní Alison Lohman, která nahradila původně obsazenou Ellen Page.


Sleduj Filmy. iPad. Ke Shlednutí. Avi. Cz titulky. Cz dabing.1080p. Zdarma. Stáhnout. Celý Film. Ke shlédnutí. 4k blu ray. iPhone. Český Film. Stream. DVDrip. Hd. Ke Stažení. České. Full Movie. Watch Free. BDrip. Ulozto. Český Dabing. Česká.. Film online. Download. 720p. MP4. 480p