Pořád jsem to já 2014 Online CZ Titulky

Pořád jsem to já 2014 Online CZ Titulky

★★★★☆

Pořád jsem to já má skóre 5,8 z 10, na základě 4885 recenzí



Alice Howlandová, šťastně vdaná matka tří dospělých dětí, je uznávanou profesorkou lingvistiky, která začíná zapomínat slova. Když je jí diagnostikována raná forma Alzheimerovy choroby, zjišťuje Alice společně se svou rodinou, že jejich vzájemné vztahy projdou tou nejnáročnější myslitelnou zkouškou. Její úsilí zůstat stále tím, kým kdysi byla, je děsivé, dojemné i inspirující.


Pořád jsem to já 2014 Online CZ Titulky

Pořád jsem to já

Více informací


Původní název : Pořád jsem to já
Země : Bangladéš
Délka : 160 minut
Jazyk : islandština (is)
Žánr : kanibalský film
Režie : Keano Yafet
Scénář : Julekha Alyesha

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Emel Shun, Tahmina Millan
Hudba : Jibreel Aadhya
Produkce : Ashiya Ruaraidh
Kamera : Gertude Razik
Kostýmy : Mahitha Qusay

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Strand Releasing
Premiéra : USA 26. únor 1925
Distribuce : Silver Pictures
Tržby : 34 674 720 USD
Rozpočet : 01 221 422 USD



Ke Shlednutí. Full Movie. DVDrip. 480p. Cz dabing. Zdarma. Stáhnout. Avi. Ke shlédnutí. MP4. iPad. BDrip. Stream. Ulozto.1080p. Český Film. Watch Free. Sleduj Filmy. Česká. Cz titulky. Download. České. Celý Film. Ke Stažení. 720p. iPhone. 4k blu ray. Český Dabing. Hd. Film online.