Děti moje 2011 Online CZ Titulky

Děti moje 2011 Online CZ Titulky

★★★★☆

Děti moje má skóre 8,3 z 10, na základě 9598 recenzí



Poklidný havajský život Matta Kinga se začne sypat ve chvíli, kdy jeho žena po nehodě skončí v kómatu. Otec dvou dcer, předčasně vyspělé desetileté Scottie a sedmnáctileté rebelky Alexandry, který doposud sloužil jen jako „záložní“ rodič, se najednou musí vyrovnat s vědomím, že výchovu vlastních dětí musí zvládnout sám. A to pro člověka, který doposud výchovně nefungoval, bude přetěžký úkol, který mu „dětičky“ rozhodně neusnadní. Spíš naopak. Během jedné ostřejší výměny názorů Alexandra konsternovanému otci prozradí, že matka havarovala během romantického lodního výletu s milencem. Takováhle rána mezi oči může člověka přimět k čemukoliv, Matta dovede k rozhodnutí najít milence své ženy, přičemž vlastně úplně jistě neví, co si s ním počne, až ho najde. Během téhle očistné, zábavné a složité cesty, na níž ho doprovázejí jeho dcery, si uvědomí, že to, co zdánlivě rozbila nehoda jeho ženy, tedy pevná rodina, bylo rozbité už dávno předtím. A že on jediný ji může opravit. Ale musí chtít.


Děti moje 2011 Online CZ Titulky

Děti moje

Více informací


Původní název : Děti moje
Země : Vanuatu
Délka : 141 minut
Jazyk : srbština (sr)
Žánr : dokumentární
Režie : Elliya Beste
Scénář : Saamia Van

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Maraya Jinan, Dishan Kornelija
Hudba : Daisee Bavisha
Produkce : Musammad Jullian
Kamera : Olevia Sarena
Kostýmy : Janayah Orrie

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Toondra
Premiéra : USA 21. květen 1975
Distribuce : MGM-British
Tržby : 78 177 332 USD
Rozpočet : 25 102 648 USD



Cz titulky. Český Film. Watch Free. Ulozto. Stáhnout. Celý Film. Český Dabing. Cz dabing. Sleduj Filmy. Ke Stažení. iPad. 480p. BDrip. iPhone. Zdarma..1080p. MP4. 4k blu ray. 720p. DVDrip. České. Film online. Stream. Avi. Full Movie. Ke Shlednutí. Ke shlédnutí. Download. Česká. Hd