Neopouštěj mě 2010 Online CZ Titulky

Neopouštěj mě 2010 Online CZ Titulky

★★★★☆

Neopouštěj mě má skóre 5,5 z 10, na základě 7168 recenzí



V blízké budoucnosti pracuje jednatřicetiletá Britka Kathy H. jako pečovatelka dárců orgánů. Její práce je těžká, vyčerpávající a depresivní, neboť většina lidí, s kterými v sanatoriu přijde do styku, po nějaké době umírá. Když se mezi pacienty a umírajícími začnou objevovat i její bývalí spolužáci a známí, ponoří se Kathy do nostalgických vzpomínek na své dětství, na své dva nejlepší přátele Ruth a Tommyho, ale především na své neobvyklé dospívání na záhadami opředené internátní škole Hailsham. Kathy se probírá vzpomínkami na zvláštní posedlost školou umění, na učitele štítící se svých žáků, na podivné poznámky o poslání dětí i na šok, který Kathy pocítila, když jí toto poslání bylo vyjeveno. Nyní již Kathy nemá co ztratit, neb kruh jejího života se právě uzavírá.


Neopouštěj mě 2010 Online CZ Titulky

Neopouštěj mě

Více informací


Původní název : Neopouštěj mě
Země : Libanon
Délka : 154 minut
Jazyk : tagalština (tl)
Žánr : akční
Režie : Reece Ahaana
Scénář : Tomas Kadian

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sohil Israar, Taman Ledion
Hudba : Tom Alanah
Produkce : Romelia Bekki
Kamera : Zuhaa Olga
Kostýmy : Selinay Sila

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : GDH 559
Premiéra : USA 14. srpen 1968
Distribuce : Paramount Pictures
Tržby : 27 078 355 USD
Rozpočet : 34 085 115 USD



České. Stáhnout. DVDrip. Ulozto. Ke shlédnutí. Download. Zdarma. Stream. MP4. BDrip. Ke Stažení. Cz titulky. iPad. Český Dabing. Ke Shlednutí.1080p. Český Film. Sleduj Filmy. iPhone. Avi. Cz dabing. 4k blu ray. 480p. Celý Film. Full Movie. 720p. Film online. Watch Free. Hd. Česká.