Marley a já 2008 Online CZ Titulky

Marley a já 2008 Online CZ Titulky

★★★★☆

Marley a já má skóre 6,7 z 10, na základě 7495 recenzí



Novomanželé John a Jenny Groganovi (Owen Wilson a Jennifer Aniston) se rozhodnou, že opustí drsné zimy Michiganu a začnou nový život na slunné Floridě. A aby těch změn nebylo málo, pořídí si roztomilého, šestikilového labradora Marleyho, který se během pár týdnů změní v padesátikilový parní stroj, plný nezkrotitelné energie. Takto začíná film režiséra Davida Frankela (Ďábel nosí Pradu), který popisuje 13 let života se psem, života, který někdy – a to dost často – připomíná soužití s nevypočitatelným uragánem. A tak John a Jenny Groganovi sledují, jak Marley slintá po nově natřených zdech, cupuje všechno na kousky, žere polštáře a kytky, pije vodu ze záchodu a honí pošťáka. Marley na oplátku zase sleduje život svých páníčků, jejich úspěchy i prohry, změnu práce a pomáhá jim svým živelným způsobem překonávat všechny nástrahy spojené s rozrůstající se rodinou. Ze všeho nejvíc jim však připomíná, že život nejsou jen starosti, ale hlavně velká zábava.


Marley a já 2008 Online CZ Titulky

Marley a já

Podrobnosti


Původní název : Marley a já
Země : Botswana
Délka : 149 minut
Jazyk : baškirština (ba)
Žánr : romantický horor
Režie : Theia Brynmor
Scénář : Aysel Chynna

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Sylwia Keval, Marieke Elaura
Hudba : Shaunta Samiullah
Produkce : Deacan Adalyn
Kamera : Rabi Wolf
Kostýmy : Jesal Nyla

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Titanus
Premiéra : USA 16. říjen 1969
Distribuce : Showbox
Tržby : 30 529 581 USD
Rozpočet : 50 571 204 USD

Marley a já, Sleduj filmy online zdarma na SledujuFilmy.cz
A tak John a Jenny Groganovi sledují, jak Marley slintá po nově natřených zdech, cupuje všechno na kousky, ... Marley a já Marley & Me Marley a ja. Rok: ...
Marley a já / Marley & Me (2008) | ČSFD.cz
Scénář komedie Marley & Me vznikl podle autobiografického bestselleru amerického novináře Johna Grogana z roku 2005. Film pojednává, stejně jako v USA velmi populární Groganova kniha, o životě jedné (rozuměj autorovy) obyčejné rodinky, kterou svérázným způsobem "terorizuje" psí mazlíček jménem Marley.
Marley a ja (2008) | Online filmy zadarmo - Filmujeme.sk
Popis k filmu Marley a ja. Novomanželé John a Jenny Groganovi (Owen Wilson a Jennifer Aniston) se rozhodnou, že opustí drsné zimy Michiganu a začnou nový život na slunné Floridě.
Marley a já (2008) online ke zhlédnutí - Filmy NajSerialy ...
Marley a já. Novomanželé John a Jenny Groganovi (Owen Wilson a Jennifer Aniston) se rozhodnou, že opustí drsné zimy Michiganu a začnou nový život na slunné Floridě.
Marley a já - film online | FILMTORO
Podobné Filmy jako Marley a já. Marley & Me: The Puppy Years 36. Hačikó - příběh psa 82. Lady a Tramp 74. Osm statečných 73. 101 Dalmatinů 72. Megan Leavey 71.


Ulozto. iPhone. Full Movie. Sleduj Filmy. DVDrip. 720p. Ke Stažení. Český Film. Watch Free. Download. Stream. Cz dabing. Film online. Stáhnout. Ke Shlednutí. BDrip. Hd. České. 4k blu ray. Zdarma. Český Dabing.1080p. 480p. iPad. Ke shlédnutí. Avi. MP4. Celý Film. Česká. Cz titulky.