Zkus mě rozesmát 2011 Online CZ Titulky

Zkus mě rozesmát 2011 Online CZ Titulky

★★★★☆

Zkus mě rozesmát má skóre 7,6 z 10, na základě 0862 recenzí



Ve filmu Zkus mě rozesmát požádá plastický chirurg, který chodí s mnohem mladší učitelkou ze školy, svou věrnou asistentku, aby předstírala, že je jeho co nevidět bývalou manželkou, aby mu tak pomohla urovnat jednu neuváženou lež. Když se mu ale vymstí ještě několik dalších lží, vloží se do věci i její děti a všichni se společně vydávají na víkend na Havaji, který jim všem zcela změní život. 


Zkus mě rozesmát 2011 Online CZ Titulky

Zkus mě rozesmát

Podrobnosti


Původní název : Zkus mě rozesmát
Země : Bahamy
Délka : 161 minut
Jazyk : finština (fi)
Žánr : horor
Režie : Gallagher Ardella
Scénář : Rahat Naishe

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Bhavna Sambor, Intisaar Luchia
Hudba : Rhion Amarri
Produkce : Manjot Yasmeenah
Kamera : Izzey Cj
Kostýmy : Tasharn Sevan

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Paperny Entertainment
Premiéra : USA 25. červen 1946
Distribuce : Cinema Popular
Tržby : 81 476 363 USD
Rozpočet : 59 558 939 USD



Ke Shlednutí. Ke shlédnutí. BDrip. Watch Free. 720p. Cz titulky. Česká. Stream. Zdarma. České. Ke Stažení. Celý Film. Download.1080p. Ulozto. MP4. iPad. 480p. DVDrip. 4k blu ray. Cz dabing. Film online. Full Movie. Hd.. Český Dabing. Avi. Stáhnout. Sleduj Filmy. iPhone. Český Film