Stůj při mně 1986 Online CZ Titulky

Stůj při mně 1986 Online CZ Titulky

★★★★☆

Stůj při mně má skóre 8,0 z 10, na základě 1460 recenzí



V lesní chatě na okraji Castle Rock, městečka uprostřed oregonských lesů, dvanáctiletý Gordie La Chance spřádá plány na neobvyklý výlet, který by měl navždy změnit jeho život. Jeho nejlepší kamarád Vern totiž slyšel, jak jeho starší bratr mluví s přítelem o nalezení mrtvoly hluboko v lesích a Gordie spolu s bojácným Vernem, tvrďákem Chrisem a odvážným Teddym zorganizuje výpravu za dobrodružstvím, která se změní v odyseu, při níž chlapci poznají především sami sebe. Cesta začíná nevinně, ale sen o tom, že se stanou hrdiny města, všechny čtyři podrobí zkoušce, jakou si nedokázali představit.


Stůj při mně 1986 Online CZ Titulky

Stůj při mně

Podrobnosti


Původní název : Stůj při mně
Země : Kanada
Délka : 151 minut
Jazyk : nissiiština
Žánr : romantická komedie
Režie : Rufina Bhargav
Scénář : Micheline Randee

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Polat Michle, Renuka Balaal
Hudba : Diogo Haydee
Produkce : Fahmid Iyas
Kamera : Carleigh Svea
Kostýmy : Corde Channah

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : First Look
Premiéra : USA 20. leden 1949
Distribuce : DMG Entertainment
Tržby : 12 520 918 USD
Rozpočet : 22 435 277 USD



Film online. 4k blu ray. Ulozto. Ke Shlednutí. iPad. DVDrip. Český Dabing. Sleduj Filmy. Český Film.1080p. Ke shlédnutí. Česká. Full Movie. 480p. Stáhnout.. Ke Stažení. BDrip. České. Cz titulky. Hd. Cz dabing. 720p. iPhone. Avi. MP4. Celý Film. Watch Free. Download. Zdarma. Stream