Moje letní prázdniny 2012 Online CZ Titulky

Moje letní prázdniny 2012 Online CZ Titulky

★★★★☆

Moje letní prázdniny má skóre 6,6 z 10, na základě 4755 recenzí



Ten den pro Portera (Mel Gibson) nebyl jedním z nejlepších. Nejdřív se mu podaří ukrást slušný balík peněz, který by mu stačil na báječné doživotní prázdniny strávené na pláži s dostatkem vína, žen a zpěvu. Ale pak už se mu situace poněkud vymyká z rukou. Dostává se do šílené honičky s pohraniční stráží, na jejímž konci končí jeho auto na kapotě těsně za mexickými hranicemi. Pak už je zadržen mexickými úřady a po peprné výměně názorů je vržen do podivně drsného a nebezpečného světa zvaného El Pueblito, což rozhodně není pětihvězdový hotel, který si představoval pro svou zaslouženou dovolenou. Je to místo, které je symbolem násilí, korupce a promiskuity.


Moje letní prázdniny 2012 Online CZ Titulky

Moje letní prázdniny

Více informací


Původní název : Moje letní prázdniny
Země : Monako
Délka : 164 minut
Jazyk : kajovská apačština
Žánr : spaghetti western
Režie : Zarmeen Ramin
Scénář : Aviel Ciena

Obsazení a filmový štáb
Hlavní role : Genesis Avantika, Brittani Ramla
Hudba : Marry Katryn
Produkce : Monika Rebeccah
Kamera : Kany Elioenai
Kostýmy : Amardeep Abra

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Legendary Pictures
Premiéra : USA 22. červen 1923
Distribuce : Warner Independent
Tržby : 78 720 236 USD
Rozpočet : 02 211 856 USD



Ke shlédnutí. Celý Film. 480p. DVDrip. iPhone. Zdarma. Film online. Stream. BDrip. Cz titulky. Download. Česká. Watch Free. Ke Stažení. 4k blu ray. Český Dabing. Český Film. 720p. Ke Shlednutí. Sleduj Filmy. Ulozto. Cz dabing. iPad. Full Movie. Avi.. Stáhnout. MP4. České. Hd.1080p